h1

2011

januari 4, 2011

Nytt år, nya möjligheter!

JAPP

Träning
* Gå kurs för Åsa Emanuelsson, Jouni Orenius och gärna fler om tillfälle ges
* Fortsätta utforska ”livet utanför Greg-systemet”; finslipa våra jaakkoturns och blindbyten, prova på jennitus och tysken och allt annat som är nytt och spännande för en f.d gregorian!

Tävling
* Delta i landslagsuttagningarna
* Genomföra SM på bästa sätt
* Kvala till SM 2012
* Dra vårt strå till stacken och kvala laget till SM 2012
* Tävla i Danmark, gärna med nåt fint resutlat också 😉

MILO

Träning
* Jobba på A:ets running kf, kanske träna in det även på balansen
* Testa rallylydnad?

Tävling
* Göra bra insatser i laget för att kvala det till SM 2012
* Rallylydnad?

WIN

Träning
* Träna för att bli startklar i agility innan årets slut. En gigantisk punkt som jag kommer att dela upp i mindre delmål så fort jag har utformat min plan för hur jag vill lägga upp träningen
* Valla valla valla. Så mycket som bara möjligt, med VP i sikte.

NICKIE

Träning
* Du har ett gym- och passkort på Gerdahallen människa, utnyttja det!!

Tävling
* Bli bättre på att fokusera och tagga även om jag tycker banan är såååå tråkig/hemsk/för lätt/omöjlig
* Hålla nerverna i styr på landslagsuttaggningen och SM

3 kommentarer

  1. Bra och härliga mål! Önskar er ett toppenbra 2011! Lycka till i Göteborg!


  2. Önskar dig lycka till på banorna år 2011! Vi ska peppa varandra genom allt 🙂 Flera träningar med Thereze borde stå på din lista också…


  3. Juste Danmark! Vi vill också dit, så fort Kate är uppe i klass 3. Men det fixar vi snart 😉 Danmarksveckan och Border Collie Classic ligger efter varandra. BC-Classic hade varit grymt för att se alla duktiga hundar och förare. Har du koll på tävlingar i Danmark? Jag har noll koll.



Lämna en kommentar